image
image
SOLUȚII

Contact Center

Contact Centerul ca unitate de business a evoluat radical. Fiind o componenta strategica de Customer Care / Customer Experience, Contact Center-ul permite gestionarea eficienta a proiectelor complexe din punct de vedere al serviciilor de asistenta si suport tehnic.

Adoptarea unei abordări omnicanal a serviciilor centrului de contact vă ajută să oferiți o experiență perfectă și excepțională pentru clienți pe orice canal de comunicare. Propunerile noastre tehnologice pentru Contact Center oferă echipelor dumneavoastră flexibilitatea de a lucra de la distanță în timp ce rămân conectate cu clienții.

Consultanții Neoteq, prin experiență acumulată în numeroase implementări, vă pot ajuta nu numai să implementați cea mai nouă tehnologie dedicată Contact Centerului de la zero, însă vă pot sprijini să evaluați situația curentă a Contact Centerului existent și să adaugați actualizările necesare pentru a ține pasul cu evoluția tehnologică. Re-gandim, re-desenam, implementăm și gestionăm combinația potrivită de tehnologie pentru centre de contact care crește productivitatea și agilitatea și întărește loialitatea clienților în acest proces.
Contact

Solicitați o ora de consultanță gratuită

Contact

Solicitați o ora de consultanță gratuită